A macchina di cioccolatu sviluppa a tecnulugia è u capu di a macchina

A macchina per a cioccolata hè un equipamentu per u cioccolatu è u modellu, chì integra a macchina è u cuntrollu elettricu.Tuttu u prucessu di pruduzzione include prucedure di travagliu automatiche cum'è versazione, vibrazione di muffa, raffreddamentu, demoulding, conveying, asciugatura di muffa, etc.

Figura machine à verser cioccolata

Macchina per a cioccolata

Riassuntu di cuntenutu

Sicondu gir (Global Info Research), in quantu à i rivenuti, l'inguernu glubale di a machina di versazione di cioccolata in 2021 era di circa US $ millioni, chì hè previstu di ghjunghje à US $ millioni in 2028. Da 2022 à 2028, u CAGR era%.

Macchina di cioccolatu sviluppa tecnulugia è capu di macchina (2)

Sicondu i diversi tipi di prudutti, i machini di cioccolata sò divisi in:

Versatrice manuale

Versatrice piena automatica

Sicondu diverse applicazioni, stu documentu si focalizeghja nantu à e seguenti aree:

Cioccolata

pasticceria

caffè

Fabbrica di cioccolatu

Questu articulu si focalizeghja nantu à l'imprese maiò di e macchine di cioccolata in u mondu, cumprese:

Macchina di cioccolatu sviluppa tecnulugia è capu di macchina (1)
Macchina di cioccolatu sviluppa tecnulugia è capu di macchina (1)

YUCHO GROUP, Per un bellu pezzu, Yucho Group introduce una tecnulugia avanzata straniera, è coopera cù diversi tipi di putenziale fabbrica di machini alimentari.Avà avemu disignatu è sviluppatu ogni tipu di macchinari alimentari utilizati per pruduce caramelle, cioccolata, torta, pane, biscotti è imballatrice chì anu caratteristiche cum'è funzioni centralizzate, funziunamentu simplice è automaticu cumpletu, a maiò parte di i prudutti ricevenu certificazione CE.

A Cumpagnia hà una basa di produzzione è un edifiziu d'uffiziu, avemu ancu cultivatu una squadra d'investimentu di macchinari alimentarii sperimentati è i nostri stessi disegnatori di ingegneria senior è squadra di fabricazione, tutte e nostre squadre aderiscenu à a filosofia cummerciale di "forza tecnica forte è prestazioni avanzate di macchinari, capacità di garanzia di qualità è onestu". cumerciu ", attirà sempre più clienti domestici è stranieri, i nostri prudutti sò stati venduti à i clienti di Stati Uniti, Australia, Egittu, Sri Lanka, Repubblica Ceca, Ungheria, Mediu Oriente, Sudafrica è altri paesi è regioni di u mondu.

À l'anni, a cumpagnia aderisce à u Principiu di "Onestità Orientata, Basata à Qualità".Standing in a prospettiva internaziunale specializata, serviziu di tuttu u core, cun cura è entusiasmu per tutta a dumanda di l'industria alimentaria mundiale.Speru sinceramente chì Yucho vi pò aiutà à pruduce boni diliziosi è vi permette di creà benefici considerablei.


Tempu di Postu: Aug-05-2022